Metody płatności akceptowane przez Tavex różnią się w zależności od sposobu zamówienia produktów, a co za tym idzie w zależności od sposobu ich odbioru.
Za produkty zamówione stacjonarnie w oddziale (zarówno metale szlachetne, waluty i akcesoria), a także za te zarezerwowane telefonicznie, mailowo lub przez stronę, z odbiorem osobistym w oddziale, można dokonać płatności na miejscu za pomocą gotówki lub BLIKa, jak również można zapłacić przelewem bankowym. Należy zwrócić uwagę, iż przy płatności BLIKiem do kursu doliczany jest 1%, pobierany na poczet opłat transakcyjnych.
W przypadku zamówień na kwotę przekraczającą 15000 EUR (lub równowartość tej kwoty w PLN) wymagany jest ważny dokument tożsamości.
Dokumentacja dotycząca pochodzenia pieniędzy będzie wymagana w przypadku większych płatności. Przed dokonaniem przelewu na jedno z naszych kont prosimy o skontaktowanie się z nami, aby uzyskać dodatkowe informacje pod numerem telefonu +48 22 114 00 20 lub tavex@tavex.pl.