Anti-Money Laundering Reporting Officer
Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która wesprze działania organizacji w obszarze zgodności z przepisami przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML), finansowaniu terroryzmu (CFT) oraz sankcji międzynarodowych. Jeśli masz doświadczenie w pracy z regulacjami i analizą ryzyk – to może być idealna rola dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
- Monitorowanie transakcji, środków kontroli i procedur pod kątem AML/CFT oraz przeciwdziałania nadużyciom (fraud prevention)
- Przygotowywanie raportów i dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o obowiązujących regulacjach
- Wsparcie w przygotowywaniu oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu AML/CFT
- Udział w przygotowywaniu odpowiedzi na pisma pochodzące od uprawnionych organów państwowych i nadzorczych
- Opracowywanie i nadzorowanie wdrażania odpowiednich polityk i procedur AML we współpracy z zespołem
- Przeprowadzanie regularnych ocen adekwatności systemów i kontroli
- Zarządzanie i utrzymywanie skutecznej funkcji zapobiegania przestępstwom finansowym, wspieranie i ochrona firmy przed ryzykiem oszustw i prania pieniędzy oraz powiązanym z ryzykiem utraty reputacji
- Zapewnianie zmian w środowisku AML instytucji w razie konieczności i każdorazowo w przypadku wykrycia uchybień, powstania nowego ryzyka lub zmiany ram ustawowych lub wykonawczych
- Zarządzanie podległym zespołem
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia w obszarze AML/CFT, sankcji lub Compliance
- Wykształcenie wyższe (preferowana ekonomia, prawo lub pokrewne)
- Znajomość aktualnych przepisów krajowych i międzynarodowych dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
- Umiejętność analitycznego myślenia i oceny ryzyka
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa
- Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy zespołowej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją prawną
Dodatkowym atutem będzie:
- Certyfikaty AML (np. CAMS, ICA lub polskie odpowiedniki)
Co oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę od pierwszego dnia (pierwsza umowa na okres próbny)
- Atrakcyjne wynagrodzenie – 15 000 – 17 000 zł brutto
- Po okresie próbnym – praca hybrydowa (2 dni zdalne, 3 dni z biura)
- Benefity, które naprawdę się liczą:
✔ 450 zł/miesiąc na kartę lunchową
✔ Prywatna opieka medyczna
✔ Karta MultiSport
✔ 2000 zł rocznie na wybrane szkolenie
✔ Dodatkowy dzień wolny na urodziny
✔ Ubezpieczenie grupowe na życie
✔ Regularne wyjścia integracyjne
- Biuro w pobliżu stacji metra Służew
Aplikacje prosimy przesyłać w języku polskim lub angielskim przez formularz znajdujący się pod poniższym przyciskiem:
Aplikuj
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W dokumencie aplikacyjnym prosimy o zamieszczenie następującej adnotacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Tavex Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).„
Jeśli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę:
„Zgadzam się na przetwarzanie przez Tavex Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”
Prosimy również o zapoznanie się z informacją dla kandydatów do pracy, w której znajdują się informacje o procesie rekrutacji i przetwarzaniu danych.
Powrót do ofert