Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Szukasz stabilnej pracy, która daje możliwość rozwoju i zapewnia świetną atmosferę?
Za co będziesz odpowiedzialny/a?
- Obsługa klientów poprzez kanały zdalne (telefon, czat, e-mail) – infolinia przychodząca
- Pomaganie klientom w zakupie produktów premium (metale szlachetne – monety i sztabki, wymiana walut)
- Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
- Monitorowanie statusu przesyłek internetowych, rozwiązywanie bieżących problemów
- Budowanie długofalowych relacji z klientami
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Minimum rocznego doświadczenia w obsłudze klienta
- Komunikatywności i otwartości
- Umiejętności radzenia sobie ze stresem
- Cierpliwości, która jest kluczowa w kontakcie zdalnym z klientem
- Znajomości jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Pozytywnego nastawienia i chęci do nauki
Co oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę od pierwszego dnia (pierwsza umowa na okres próbny)
- Atrakcyjne wynagrodzenie – 6500 zł brutto
- Po okresie próbnym – praca hybrydowa (2 dni zdalne, 3 dni z biura)
- Benefity, które naprawdę się liczą:
✔ 450 zł/miesiąc na kartę lunchową
✔ Prywatna opieka medyczna
✔ Karta MultiSport
✔ 2000 zł rocznie na wybrane szkolenie
✔ Dodatkowy dzień wolny na urodziny
✔ Ubezpieczenie grupowe na życie
✔ Regularne wyjścia integracyjne
- Pełne szkolenie wdrożeniowe – nie musisz znać branży, wszystkiego Cię nauczymy!
Gdzie i w jakich godzinach będziesz pracować?
- Pracujemy od poniedziałku do piątku na dwie zmiany:
- Nasze biuro znajduje się przy ul. Podbipięty 52
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Selekcja aplikacji – jeśli Twoje CV spełnia nasze wymagania, skontaktuje się z Tobą rekruter, aby zaprosić Cię na rozmowę.
- Poznajmy się bliżej – spotkanie z przedstawicielem działu HR oraz bezpośrednim przełożonym, podczas którego dowiesz się więcej o pracy i podzielisz się swoimi doświadczeniem.
- Finalna decyzja i informacja zwrotna – niezależnie od wyniku rekrutacji, zawsze dostaniesz od nas odpowiedź.
Brzmi dobrze? Aplikuj i rozwijaj się z nami!
Aplikacje prosimy przesyłać przez formularz znajdujący się pod poniższym przyciskiem:
Aplikuj
W dokumencie aplikacyjnym prosimy o zamieszczenie następującej adnotacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Tavex Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Jeśli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę:
„Zgadzam się na przetwarzanie przez Tavex Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”
Prosimy również o zapoznanie się z informacją dla kandydatów do pracy, w której znajdują się informacje o procesie rekrutacji i przetwarzaniu danych.
Powrót do ofert