Stwórz nowe powiadomienie cenowe

Junior Customer Service Specialist

To ogłoszenie jest już nieaktualne. Data ostatniej rekrutacji to listopad 2022 r.

Junior Customer Service Specialist

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

:wave:
Chcesz spróbować swoich sił w obszarach E-Commerce, Marketingu i Obsługi Klienta? Świetnie się składa – nasz Dział Marketingu w Polsce potrzebuje wsparcia! Poszukujemy kogoś, kto zadba o zadowolenie naszych klientów w trakcie całej ścieżki zakupowej jako Junior Customer Service Specialist.

Krótko o nas: Tavex Group to międzynarodowy koncern finansowy – największy dealer metali szlachetnych (złota, srebra, platyny w postaci monet i sztabek) i walut w Europie Północnej oraz jeden z wiodących w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej. W samej Polsce zatrudniamy powyżej 80 osób!

Twoje obowiązki będą obejmować:

  • wysokiej jakości obsługiwanie klientów za pośrednictwem kanałów telekomunikacyjnych – czatu na stronie internetowej, infolinii telefonicznej oraz poczty elektronicznej – w tym:
    • analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów, a następnie odpowiadanie na pytania oraz rozwiązywanie problemów;
    • prezentowanie produktów i usług oferowanych przez firmę oraz zachęcanie do skorzystania z oferty;
    • kontrolowanie statusów istniejących zamówień i kontakt wychodzący w sprawach realizacji;
    • przyjmowanie nowych zamówień składanych poprzez kanały telekomunikacyjne;
    • aktywne pozyskiwanie opinii od klientów o produktach i usługach firmy;
    • obsługiwanie zgłoszeń klientów w ramach formularzy reklamacyjnych;
  • monitorowanie działań przewoźników i interweniowanie w razie nieprawidłowości;
  • wspieranie procesów logistycznych przez sporadyczne przygotowywanie paczek;
  • poszukiwanie kolejnych możliwości budowania wizerunku firmy w internecie;
  • bieżące śledzenie działań konkurencji oraz monitorowanie trendów w branży.

Idealny kandydat powinien:

  • cechować się wysoką kulturą osobistą;
  • biegle posługiwać się językiem polskim;
  • znać język angielski w stopniu komunikatywnym;
  • dbać o szczegóły pracy, a także być samodzielny;
  • posiadać podzielność uwagi i odporność na stres;
  • być empatyczny, komunikatywny, cierpliwy, rzetelny i odpowiedzialny;
  • wiedzieć, ile waży milion dolarów i szczerze wierzyć, że każdy klient jest na wagę złota!

Mile widziane, choć nieobowiązkowe:

  • doświadczenie w obsłudze klienta, helpdesk, call center, marketingu lub sprzedaży;
  • znajomość programów LiveChat, Outlook i Webex.

Od nas otrzymasz:

  • na start:
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat (1/1);
    • miesięczne wynagrodzenie w wysokości 5 500,- PLN brutto;
    • przewidywalny grafik – praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach;
    • wszelkie niezbędne narzędzia do pracy, m.in. MacBook;
    • indywidualne szkolenie w zakresie znajomości produktów, usług, historii i kultury pracy firmy;
    • pracę w (naprawdę) młodym i zgranym zespole Działu Marketingu, w biurze zlokalizowanym na Mokotowie, w pobliżu stacji metra Wilanowska;
  • po odbyciu 3-miesięcznego okresu próbnego:
    • opcję pracy w systemie hybrydowym (2 dni zdalnie, 3 dni z biura);
    • indywidualny budżet szkoleniowy na rozwój na danym stanowisku;
    • benefity pozapłacowe, m.in. do wyboru pakiet ubezpieczenia zdrowotnego Medicover lub pakiet sportowy MultiSport;
  • po w pełni przepracowanych 12 miesiącach:
    • awans na samodzielne stanowisko Customer Service Specialist;
    • jasny system premiowania w oparciu o wyniki sprzedażowe całego zespołu;
    • w przypadku wykazywania chęci rozwoju w obszarze marketingu lub e-commerce – możliwość aktywnego wsparcia projektów i akcji marketingowo-sprzedażowych.

:incoming_envelope:

Aplikacje nieprzekraczające jednej strony A4 prosimy przesyłać w języku polskim przez formularz znajdujący się pod poniższym przyciskiem:

Aplikuj

W dokumencie aplikacyjnym prosimy o zamieszczenie następującej adnotacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Tavex Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Jeśli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę:

„Zgadzam się na przetwarzanie przez Tavex Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”

Prosimy również o zapoznanie się z informacją dla kandydatów do pracy, w której znajdują się informacje o procesie rekrutacji i przetwarzaniu danych.

Powrót do ofert