Junior Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

Chcesz spróbować swoich sił w obszarach E-Commerce, Marketingu i Obsługi Klienta? Świetnie się składa – nasz Dział Marketingu w Polsce potrzebuje wsparcia! Poszukujemy kogoś, kto zadba o zadowolenie naszych klientów w trakcie całej ścieżki zakupowej jako Junior Customer Service Specialist.
Krótko o nas: Tavex Group to międzynarodowy koncern finansowy – największy dealer metali szlachetnych (złota, srebra, platyny w postaci monet i sztabek) i walut w Europie Północnej oraz jeden z wiodących w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej. W samej Polsce zatrudniamy powyżej 80 osób!
Twoje obowiązki będą obejmować:
- wysokiej jakości obsługiwanie klientów za pośrednictwem kanałów telekomunikacyjnych – czatu na stronie internetowej, infolinii telefonicznej oraz poczty elektronicznej – w tym:
- analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów, a następnie odpowiadanie na pytania oraz rozwiązywanie problemów;
- prezentowanie produktów i usług oferowanych przez firmę oraz zachęcanie do skorzystania z oferty;
- kontrolowanie statusów istniejących zamówień i kontakt wychodzący w sprawach realizacji;
- przyjmowanie nowych zamówień składanych poprzez kanały telekomunikacyjne;
- aktywne pozyskiwanie opinii od klientów o produktach i usługach firmy;
- obsługiwanie zgłoszeń klientów w ramach formularzy reklamacyjnych;
- monitorowanie działań przewoźników i interweniowanie w razie nieprawidłowości;
- wspieranie procesów logistycznych przez sporadyczne przygotowywanie paczek;
- poszukiwanie kolejnych możliwości budowania wizerunku firmy w internecie;
- bieżące śledzenie działań konkurencji oraz monitorowanie trendów w branży.
Idealny kandydat powinien:
- cechować się wysoką kulturą osobistą;
- biegle posługiwać się językiem polskim;
- znać język angielski w stopniu komunikatywnym;
- dbać o szczegóły pracy, a także być samodzielny;
- posiadać podzielność uwagi i odporność na stres;
- być empatyczny, komunikatywny, cierpliwy, rzetelny i odpowiedzialny;
- wiedzieć, ile waży milion dolarów i szczerze wierzyć, że każdy klient jest na wagę złota!
Mile widziane, choć nieobowiązkowe:
- doświadczenie w obsłudze klienta, helpdesk, call center, marketingu lub sprzedaży;
- znajomość programów LiveChat, Outlook i Webex.
Od nas otrzymasz:
- na start:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat (1/1);
- miesięczne wynagrodzenie w wysokości 5 500,- PLN brutto;
- przewidywalny grafik – praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach;
- wszelkie niezbędne narzędzia do pracy, m.in. MacBook;
- indywidualne szkolenie w zakresie znajomości produktów, usług, historii i kultury pracy firmy;
- pracę w (naprawdę) młodym i zgranym zespole Działu Marketingu, w biurze zlokalizowanym na Mokotowie, w pobliżu stacji metra Wilanowska;
- po odbyciu 3-miesięcznego okresu próbnego:
- opcję pracy w systemie hybrydowym (2 dni zdalnie, 3 dni z biura);
- indywidualny budżet szkoleniowy na rozwój na danym stanowisku;
- benefity pozapłacowe, m.in. do wyboru pakiet ubezpieczenia zdrowotnego Medicover lub pakiet sportowy MultiSport;
- po w pełni przepracowanych 12 miesiącach:
- awans na samodzielne stanowisko Customer Service Specialist;
- jasny system premiowania w oparciu o wyniki sprzedażowe całego zespołu;
- w przypadku wykazywania chęci rozwoju w obszarze marketingu lub e-commerce – możliwość aktywnego wsparcia projektów i akcji marketingowo-sprzedażowych.

Aplikacje nieprzekraczające jednej strony A4 prosimy przesyłać w języku polskim przez formularz znajdujący się pod poniższym przyciskiem:
Aplikuj
W dokumencie aplikacyjnym prosimy o zamieszczenie następującej adnotacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Tavex Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Jeśli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę:
„Zgadzam się na przetwarzanie przez Tavex Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”
Prosimy również o zapoznanie się z informacją dla kandydatów do pracy, w której znajdują się informacje o procesie rekrutacji i przetwarzaniu danych.
Powrót do ofert