Stwórz nowe powiadomienie cenowe

Specjalista ds. Wsparcia Klienta – Dział Marketingu

To ogłoszenie jest już nieaktualne. Data ostatniej rekrutacji to lipiec 2020 r.

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

(Customer Happiness Specialist)

Miejsce pracy: Warszawa

Wiodący sprzedawca walut z całego świata oraz złota i srebra inwestycyjnego w Północnej Europie i krajach Bałtyckich, koncern finansowy Tavex Group, aktualnie poszukuje pracownika na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Klienta Online do Działu Marketingu Tavex w Warszawie.

Twoje obowiązki będą obejmowały:

  • wysokiej jakości obsługę klienta za pośrednictwem kanałów elektronicznych – obsługa czatu na stronie internetowej, Messenger’a na profilu FB i poczty elektronicznej;
  • analizę potrzeb i oczekiwań klientów, a następnie odpowiadanie na pytania oraz rozwiązywanie problemów klientów;
  • prezentację produktów i usług oferowanych przez firmę oraz zachęcanie do skorzystania z oferty;
  • kompletowanie danych do negocjacji z klientami;
  • przyjmowanie reklamacji, zażaleń, sugestii zmian, pochwał;
  • aktywne pozyskiwanie opinii od klientów o produktach i usługach firmy;
  • monitorowanie działań konkurencji – w szczególności w zakresie obsługi klientów online.

Idealny kandydat powinien:

  • cechować się wysoką kulturą osobistą;
  • biegle posługiwać się językiem polskim;
  • znać język angielski w stopniu komunikatywnym;
  • posiadać podzielność uwagi i odporność na stres;
  • być empatyczny, komunikatywny, otwarty, cierpliwy, rzetelny, odpowiedzialny;
  • mieć doświadczenie przy obsłudze klienta, w helpdesk lub call center – mile widziane;
  • wiedzieć, ile waży milion dolarów i szczerze wierzyć, że każdy klient jest na wagę złota!

Od nas otrzymasz:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • na start wynagrodzenie w wysokości 4200,- PLN brutto;
  • przewidywalny i niezmienny grafik – praca od poniedziałku do piątku w godz. 11:00-19:00;
  • pracę stacjonarną z oddziału Działu Marketingu firmy, w biurowcu w samym centrum Warszawy, w pełnym wymiarze pracy – w trakcie 3-miesięcznego okresu próbnego;
  • możliwość pracy zdalnej w częściowym lub pełnym wymiarze pracy – po odbyciu 3-miesięcznego okresu próbnego;
  • indywidualne szkolenie w zakresie znajomości produktów, usług, historii i kultury pracy firmy;
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (firmowy laptop) oraz benefity pozapłacowe (budżet szkoleniowy oraz do wyboru pakiet ubezpieczenia zdrowotnego lub pakiet sportowy Multisport)
  • pracę w (naprawdę) młodym i zgranym zespole oraz – w przypadku wykazywania chęci rozwoju w obszarze Marketingu lub E-Commerce – możliwość aktywnego wsparcia projektów i akcji marketingowych.

Aplikacje prosimy przesyłać w języku polskim lub angielskim na adres mailowy: jakub.hertel@tavex.pl.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W dokumencie aplikacyjnym prosimy o zamieszczenie następującej adnotacji:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Tavex Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Jeśli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę:

„Zgadzam się na przetwarzanie przez Tavex Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”

Prosimy również o zapoznanie się z informacją dla kandydatów do pracy, w której znajdują się informacje o procesie rekrutacji i przetwarzaniu danych.