Stwórz nowe powiadomienie cenowe

Młodszy Specjalista ds. SEM (SEO, PPC)

To ogłoszenie jest już nieaktualne. Data ostatniej rekrutacji to marzec 2021 r.

Młodszy Specjalista ds. SEM

(Junior SEM Specialist)

Miejsce pracy: Warszawa-Mokotów

:wave:
Chcesz spróbować swoich sił w obszarach E-Commerce lub Marketingu? Świetnie się składa – nasz zespół w Polsce potrzebuje wsparcia! Poszukujemy kogoś, kto zajmie się pozycjonowaniem naszej strony internetowej oraz skutecznie zadba o jej płatną reklamę.

Krótko o nas: Tavex Group to międzynarodowy koncern finansowy, który w Europie Północnej i krajach Bałtyckich jest wiodącym dealerem inwestycyjnych metali szlachetnych – złota i srebra w postaci sztabek i monet – oraz sprzedawcą ponad 65 walut z całego świata.

Twoje obowiązki będą obejmować:

  • analizowanie danych, w tym przede wszystkim źródeł wizyt użytkowników i konwersji, a następnie wyciąganie wniosków i wdrażanie nowych rozwiązań;
  • opracowywanie i odświeżanie grup słów kluczowych, a następnie monitorowanie pozycji strony internetowej na wybrane hasła;
  • działania SEO on-site, w tym m.in.:
    • optymalizowanie istniejących na stronie treści, z uwzględnieniem wybranych haseł kluczowych oraz tworzenie nowych treści i podstron;
    • budowanie adresów URL zgodnie z wytycznymi, dbanie o strukturę linkowania w obrębie strony oraz aktualizowanie meta-danych;
    • monitorowanie i regularne optymalizowanie szybkości ładowania strony;
  • działania SEO off-site, w tym m.in.:
    • przygotowywanie nowych treści i ich publikowanie w zewnętrznych serwisach (linkbuilding);
    • wywoływanie i uczestnictwo w internetowych dyskusjach o marce (buzz marketing);
  • przygotowywanie i weryfikowanie działania kampanii marketingowo-sprzedażowych prowadzonych poza sklepem internetowym (Google Ads);
  • współpracę z członkami Działu Marketingu, w szczególności w zakresie e-commerce, content marketingu i social mediów;
  • śledzenie działań konkurencji oraz trendów e-commerce, jak również poszukiwanie nowych możliwości reklamowych.

Idealny kandydat powinien:

  • dobrze znać narzędzia analityczne Google, takie jak Analytics, Ads, Search Console, Trends;
  • dobrze znać obsługę platformy WordPress lub podobnych;
  • znać podstawy języków HTML oraz CSS;
  • mieć co najmniej średnie wykształcenie;
  • być kreatywny, mieć tzw. „lekkie pióro” i dbać o szczegóły pracy;
  • znać zasady gramatyczne, interpunkcyjne i stylistyczne w języku polskim;
  • posługiwać się językiem angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym;

Mile widziane, choć nieobowiązkowe:

  • znajomość dodatkowych narzędzi Google, takich jak Tag Manager, Data Studio;
  • znajomość pozostałych narzędzi analitycznych, takich jak Ahrefs, MOZ, SEMRush, Brand24;
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych (tekstowych, graficznych, wideo) przy użyciu Google Ads;
  • doświadczenie w „pozycjonowaniu” sklepu internetowego, firmowej strony internetowej, bloga, landing-page lub tym podobnych.

Od nas otrzymasz:

  • na start:
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat (1/1);
    • miesięczne wynagrodzenie w wysokości 4 200,- PLN brutto;
    • elastyczne godziny pracy – możliwość pogodzenia pracy np. ze studiami;
    • wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, w tym m.in. firmowy laptop;
    • indywidualne szkolenie w zakresie znajomości produktów, usług, historii i kultury pracy firmy;
    • pracę stacjonarną w (naprawdę) młodym i zgranym zespole Działu Marketingu, w biurze zlokalizowanym na Mokotowie, w pobliżu stacji metra Wilanowska;
  • po odbyciu 3-miesięcznego okresu próbnego:
    • opcję pracy zdalnej w częściowym wymiarze;
    • indywidualny budżet szkoleniowy na rozwój na danym stanowisku;
    • benefity pozapłacowe, m.in. do wyboru pakiet ubezpieczenia zdrowotnego lub pakiet sportowy MultiSport;
  • w przyszłości:
    • awans na indywidualne stanowisko Specjalisty ds. SEM;
    • możliwość awansu na stanowisko Młodszego Menedżera ds. E-Commerce;
    • w przypadku wykazywania chęci rozwoju w obszarze marketingu – możliwość aktywnego wsparcia projektów i akcji stricte marketingowych.

:incoming_envelope:
Aplikacje nieprzekraczające jednej strony A4 prosimy przesyłać w języku polskim na adres mailowy: kariera@tavex.pl.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W dokumencie aplikacyjnym prosimy o zamieszczenie następującej adnotacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Tavex Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Jeśli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę:

„Zgadzam się na przetwarzanie przez Tavex Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”

Prosimy również o zapoznanie się z informacją dla kandydatów do pracy, w której znajdują się informacje o procesie rekrutacji i przetwarzaniu danych.

Powrót do ofert