Stwórz nowe powiadomienie cenowe

Aktualne oferty pracy

Poznaj nas i naszą wizję dobrego pracodawcy

Tavex to firma, która powstała 30 lat temu w Estonii. Obecnie działamy już w 9 krajach, w tym od 2015 roku na polskim rynku. Jesteśmy dealerem metali szlachetnych, wymieniamy waluty oraz oferujemy ekspresowe przekazy pieniężne. Zaufaniem darzy nas ok. 2 mln klientów rocznie. Wierzymy, że ta liczba to potwierdzenie jakości naszych usług. U nas każdy klient jest na wagę złota! Ta sentencja przyświeca nam przy wykonywaniu codziennych zadań. Jednak nie zapominamy o tym, że nie obsłużylibyśmy tak dużej ilości konsumentów, gdyby nie zaangażowanie każdego pracownika. Dlatego dbamy o komfort pracy oraz atmosferę panującą w firmie. Potwierdzeniem tego jest fakt, iż nasz zespół stale się powiększa, a możliwości rozwoju jest coraz więcej.

Tavex – Dołącz do nas

Jak dołączyć do naszego zespołu?


Sprawdź, na jakie stanowisko aktualnie prowadzimy rekrutację. Zdecyduj, czy posiadasz cechy, których poszukujemy i czy spełniasz opisane wymagania.


Zapoznaj się z informacjami dla kandydatów do pracy. Złóż wymagane dokumenty aplikacyjne, pamiętając o umieszczeniu obowiązkowych klauzul.


Poczekaj na telefon od naszego rekrutera, który przeprowadzi wstępną rozmowę kwalifikacyjną. Postępuj zgodnie z udzielonymi Ci informacjami.

Jakich pracowników poszukujemy? :nerd_face:

Aktualnie trwa rekrutacja na 2 stanowiska:

Nie widzisz odpowiedniej oferty? :no_mouth:

Jeśli wśród prezentowanych ogłoszeń o pracę nie znalazł-aś/eś stanowiska, które przykuło Twoją uwagę lub jeśli aktualnie nie prowadzimy żadnej rekrutacji – nie przejmuj się. Prześlij swoją aplikację na adres kariera@tavex.pl ze wskazaniem, jakie stanowisko w naszej firmie mogłoby Cię zainteresować. Być może (jeszcze) nie zdajemy sobie sprawy z tego, że potrzebujemy w zespole kogoś o Twoich predyspozycjach!

Nasz zespół

Tavex – Nasz Zespół

Nasz zespół to grupa dobrych znajomych. Jak to możliwe? Zależy nam, aby każdy czuł się tu komfortowo niezależnie od tego, czy jest nowym pracownikiem, czy działa z nami od lat. Doceniamy zaangażowanie i staramy się jak najszybciej reagować na nowe potrzeby i oczekiwania. Tavex to miejsce, w którym każdy może znaleźć przestrzeń do rozwoju. Wychodzimy z założenia, że im więcej dajemy od siebie, tym więcej otrzymujemy w zamian i tak działa nasza firma. Jedyne co nas może ograniczać to wyobraźnia, a i ona podczas burzy mózgów działa zdecydowanie lepiej.

Zobacz, jak wygląda praca w Tavex

Nasza firma się powiększa, nie tylko pod kątem ilości oddziałów, ale również zespołu. Zobacz, co Tavex ma do zaoferowania. Obecnie zatrudniamy ponad 50 pracowników w działach sprzedaży, administracji i kadr oraz marketingu.

Zadaj nam pytanie

Tavex – Zadaj nam pytanie

Jeśli jesteś zainteresowany pracą, skontaktuj się z nami! Myślisz o konkretnym stanowisku, a może jeszcze szukasz miejsca dla siebie? Zadzwoń lub napisz, a odpowiemy na Twoje pytania. Możliwe, że na część z nich odpowiedzi znajdziesz poniżej.

*FAQ dotyczy ofert pracy w Dziale Sprzedaży Detalicznej. Jeśli chcesz zaaplikować na inne stanowisko, warunki współpracy mogą się różnić, zachęcamy do kontaktu. 

Czy za okres stażu/szkolenia dostanę wynagrodzenie?

Oczywiście, od pierwszego dnia współpracy oferujemy naszym pracownikom umowę o pracę. Okres stażu i szkolenia jest pełnopłatny.

W jakich godzinach będę pracować?

Pracujemy w godzinach otwarcia naszych oddziałów (godziny pracy można sprawdzić na naszej stronie w zakładce Kontakt). Wykorzystujemy system zmianowy, co oznacza pracę zazwyczaj po 8 lub 10 godzin dziennie. Mamy równoważny system czasu pracy, który zakłada możliwość wydłużenia dobowego czasu pracy, a innym razem skrócenia go, bądź otrzymania dodatkowego dnia wolnego. Godziny pracy poszczególnych osób w danym miesiącu ustalane są z wyprzedzeniem, po rozpatrzeniu uwag od pracowników.

Jaka jest forma zatrudnienia?

Od samego początku współpracy jest to umowa o pracę. Najpierw (okres stażu/szkolenia) na czas określony – 3 miesiące, docelowo na czas nieokreślony.

Czy mogę pracować w oparciu o inny, niż umowa o pracę, rodzaj umowy?

Nie, dla osób zatrudninych w Dziale Sprzedaży Detalicznej nie przewidujemy możliwości współpracy w oparciu o kontrakt B2B czy umowę zlecenie.

Czy istnieje w Waszej firmie system premiowania pracowników?

Tak, po roku pracy, nasi pracownicy objęci są systemem premiowym, który jest uzależniony od wyniku sprzedażowego danego oddziału.

Jakie benefity oferujecie?

Po okresie próbnym każdy z naszych pracowników może wybrać dofinansowanie prywatnej opieki zdrowotnej bądź karty Multisport. Oprócz tego od razu po rozpoczęciu współpracy otrzymuje welcome packa z firmowymi gadżetami oraz broszurkę, w której znajdują się najważniejsze informacje dotyczące funkcjonowania firmy. Chcemy, aby każdy nowy członek zespołu został ciepło przyjęty, a kto nie lubi prezentów?

Zobaczcie, jak wygląda nasz przykładowy welcome pack!