Stwórz nowe powiadomienie cenowe

Kariera

Aktualne oferty pracy w polskim oddziale Tavex.
Aplikuj i dołącz do nas!

Chcesz pracować dla najszybciej rozwijającego się dealera złota w Polsce?
W kilku prostych krokach możesz zostać członkiem naszego zespołu!

1. W prezentowanej zakładce KARIERA publikujemy aktualne informacje rekrutacyjne.
2. Sprawdź, na jakie stanowisko aktualnie prowadzimy rekrutację oraz zdecyduj, czy posiadasz cechy, których poszukujemy, spełniasz opisane wymagania oraz chcesz z nami pracować.
3. Złóż wymagane dokumenty aplikacyjne w j. polskim lub angielskim, nie zapominając o umieszczeniu obowiązkowych klauzul.
4. Poczekaj na telefon od naszego rekrutera, który zadzwoni, by przeprowadzić wstępną rozmowę kwalifikacyjną, a następnie postępuj zgodnie z działaniami, które przedstawi osoba rekrutująca.


Aktualnie nasz oddział nie prowadzi żadnej rekrutacji.
Poniżej przedstawiamy poprzednie ogłoszenia rekrutacyjne:

To ogłoszenie jest już nieaktualne. Data ostatniej rekrutacji to marzec 2018 r.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

(Kasjer Walutowy)

Miejsce pracy: Warszawa

Wiodący sprzedawca walut z całego świata oraz złota i srebra inwestycyjnego w Północnej Europie i krajach Bałtyckich, koncern finansowy Tavex Group, aktualnie rekrutuje na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta (Kasjer Walutowy) do oddziału Tavex Polska.

Twoje obowiązki będą obejmowały:
  • miłą i profesjonalną obsługę klienta;
  • doradztwo w kwestii złota i srebra inwestycyjnego oraz wymiany walut;
  • sprzedaż złotych i srebrnych inwestycyjnych monet oraz sztabek;
  • operacje związane z wymianą walut;
  • skup złomu złota i srebra;
  • oferowanie klientom najlepszych rozwiązań;
  • obsługę usług płatności.
Idealny kandydat powinien:
  • być dobry z matematyki (praca w sektorze finansowym);
  • posługiwać się j. angielskim w stopniu komunikatywnym (praca z klientami nieposługującymi się j. polskim);
  • być wielozadaniowy, dynamiczny i elastyczny;
  • wykazywać się chęcią nauki nowych rzeczy.
Ponadto:
  • jest gotów pomóc każdemu klientowi (nawet, jeśli klient nie potrafi do końca sprecyzować swoich potrzeb);
  • szczerze wierzy, że każdy klient jest na wagę złota;
  • jest uczciwy, dobrze zmotywowany i tym samym otrzymuje dobre wynagrodzenie;
  • potrafi operować w pamięci dużymi liczbami i podać odpowiedź bez dłuższego zastanowienia;
  • wie ile waży milion dolarów, a do pracy pędzi, żeby spotkać najlepszych współpracowników na świecie, a nie dlatego, że jest spóźniony!
Od nas otrzymasz:
  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich możliwości;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • wynagrodzenie w wysokości od 4000 PLN brutto, powiększane wraz z sukcesem firmy;
  • indywidualne szkolenie w zakresie obsługi transakcji walutowych;
  • budżet na indywidualne zewnętrzne szkolenia (do negocjacji);
  • perspektywę awansu na stanowisko Dealera Walutowego;
  • możliwość pracy w młodym, międzynarodowym, profesjonalnym i zgranym zespole w ścisłym centrum Warszawy.

Aplikacje mogą być składane w języku polskim lub angielskim.
Prosimy przesyłać* je na adres mailowy: tavex@tavex.pl

W dokumencie aplikacyjnym prosimy o zamieszczenie następującej adnotacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta oraz przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Tavex Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 32.”

* Przesłanie aplikacji na nasz adres mailowy oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Tavex Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 32. Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy o nie przesyłanie aplikacji.


To ogłoszenie jest już nieaktualne. Data ostatniej rekrutacji to wrzesień 2017 r.

Specjalista ds. E-commerce

(staż)

Miejsce pracy: Warszawa / home-office

Rosnące zainteresowanie inwestycją w fizyczne złoto objawia się również we wzmożonym zainteresowaniu kanałem internetowym – stąd poszukujemy nowego członka do naszego zespołu!

Praca polegać będzie na:
  • realizacji działań SEO/SEM;
  • analizie zachowań klientów w Google Analytics;
  • optymalizacji strony i prezentacji oferty;
  • działaniach w Social Mediach.
Do tego z ważnych kwestii:
  • biuro w centrum Warszawy;
  • praca z fizycznym złotem w sztabkach i monetach.
Wymagania:
  • dyspozycyjność min. 30 godzin w tygodniu (pracujemy pon-pt 9-19 i w soboty 10-15), nieduża część z tego może być realizowana na zasadzie home-office;
  • znajomość podstaw HTML;
  • znajomość Canvy / innych programów graficznych;
  • zainteresowanie tematem e-commerce / e-marketingu.

Pensji nie kryjemy – 20 PLN / godzinę brutto, umowa o pracę, budżet na indywidualne zewnętrzne szkolenia do negocjacji. Dalej? Perspektywa na samodzielnego menedżera e-commerce!

Aplikacje mogą być składane w języku polskim lub angielskim.
Prosimy przesyłać* je na adres mailowy: tavex@tavex.pl.

W dokumencie aplikacyjnym prosimy o zamieszczenie następującej adnotacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta oraz przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Tavex Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 32.”

* Przesłanie aplikacji na nasz adres mailowy oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Tavex Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 32. Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy o nie przesyłanie aplikacji.