- Przy zakupach przez nasz sklep internetowy (online) należy opłacić zamówienie przelewem bankowym, wewnątrz bankowym lub natychmiastowym. Posiadamy rachunki w bankach: mBank, ING, PKO BP, Santander oraz BNP Paribas.
- Przy zakupie stacjonarnym w oddziale akceptowane są płatności za pomocą gotówki lub BLIKa, jak również można zapłacić natychmiastowym przelewem bankowym. Należy zwrócić uwagę, iż przy płatności BLIKiem do kursu doliczany jest 1%, pobierany na poczet opłat transakcyjnych.
Należy pamiętać o tym, że klient, zleceniodawca oraz odbiorca muszą zawsze być tą samą osobą. Zasada ta ma zastosowanie zarówno podczas zakupów w sklepie internetowym oraz zakupów w każdej z naszych placówek.
W przypadku zamówień na kwotę przekraczającą 15000 EUR (lub równowartość tej kwoty w PLN) wymagany jest ważny dokument tożsamości. Dokumentacja dotycząca pochodzenia pieniędzy, będzie wymagana w przypadku większych płatności.
Faktura:
Po złożeniu zamówienia poprzez nasz sklep internetowy klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na adres e-mail podany podczas procesu finalizacji transakcji. Podczas tworzenia przelewu bankowego należy podać poniższe dane, aby płatność za zamówienie trafiła najszybciej jak to możliwe na nasze konto bankowe:
Odbiorca: Tavex Sp. z o.o.
Adres: ul. Świętokrzyska 32, 00-116 Warszawa
Podczas dokonywania płatności w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia lub faktury podany w potwierdzeniu zamówienia.
Wymagane dokumenty:
Dla zakupów o wartości przewyższającej EUR 15’000 (lub równowartości tej kwoty w PLN), będziemy od Państwa wymagali przedstawienia ważnego dokumentu tożsamości oraz dokumentów potwierdzających pochodzenie pieniędzy.