Stwórz nowe powiadomienie cenowe

Metoda płatności Imoje ING – zapłać błyskawicznie za zamówienie!

Opłacając zamówienie przelewem obawiasz się o poprawność wpisanego numeru rachunku? Cenisz sobie wybór w sposobie realizacji płatności? A może dla Ciebie „czas to pieniądz” i na pierwszym miejscu stawiasz szybkość, z jaką zrealizujesz transakcję? Jeśli chociaż na jedno z powyższych pytań odpowiedź brzmi „tak”, to koniecznie zapoznaj się z najnowszym oferowanym w naszym sklepie internetowym rozwiązaniem – to płatności Imoje ING.

Szybkie płatności Imoje ING w Tavex

źródło: imoje.pl

Bezpiecznie jak… w banku! Imoje ING

Imoje ING to stosunkowo „świeże” rozwiązanie na rynku płatności online, choć z miesiąca na miesiąc cieszące się coraz większą popularnością. Imoje to pierwsza w Polsce metoda płatności stworzona z myślą o klientach sklepów internetowych oferowana przez ING Bank Śląski i z gwarancją bezpieczeństwa potwierdzoną certyfikatem PCI DSS. Płatności online Imoje umożliwiają opłacanie zamówień za pośrednictwem najbardziej popularnych metod, takich jak przelew natychmiastowy (e-przelew) czy BLIK.

Jak skorzystać z metody płatności Imoje?

Realizowanie płatności za pośrednictwem Imoje jest wyjątkowo proste! Po dodaniu interesujących nas produktów do koszyka i uzupełnieniu niezbędnych informacji personalnych, w kroku „Wybierz metodę płatności (…)” należy kliknąć okienko „Przelew natychmiastowy z Imoje” (domyślnie zaznaczona opcja to „Przelew bankowy standardowy”, w przypadku której musimy samodzielnie zlecić przelew).

 

Przelew natychmiastowy z Imoje ING w Tavex

Następnie, po potwierdzeniu zamówienia, zostaniemy automatycznie przekierowani na stronę paywall.imoje.pl – bramkę płatności Imoje, za pomocą której będziemy mogli dokonać opłaty za zamówienie. Tu w pierwszej kolejności należy sprawdzić poprawność danych transakcyjnych, które widoczne są w kolumnie po prawej stronie, tj. czy:

  • zgadza się suma za zamówienie, podana obok napisu „Kwota”;
  • personalia kupującego, tj. imię, nazwisko oraz adres e-mail, umieszczone pod napisem „Kupujący”, są poprawne;
  • odbiorcą płatności, który jest oznaczony pod napisem „Płatność dla”, rzeczywiście jest sklep internetowy tavex.pl.

Powinniśmy także zapoznać się z „Regulaminem imoje” oraz „Informacją o danych osobowych imoje”, a na dowód tego potwierdzić ten fakt poprzez kliknięcie w biały kwadrat obok „Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję (…)”.

Paywall Imoje ING w Tavex

Jeżeli dane transakcyjne oraz warunki płatności są nam znane, kolejnym krokiem będzie wybór jednej z dwóch możliwych metod płatności:

  1. Płatność BLIK – po wybraniu tej opcji i kliknięciu w pomarańczowy przycisk „Zapłać” zostaniemy przekierowani na stronę eblik.pl, gdzie pozostanie już tylko wpisać kod BLIK, który znajdziemy w aplikacji mobilnej swojego banku, a następnie kliknąć czerwony przycisk „Wykonaj”. Ostatecznie zostaniemy poproszeni przez bank (aplikację) o zatwierdzenie płatności.
  2. Przelew online – po wybraniu tej opcji należy najpierw wybrać bank, w którym posiadamy wystarczające do zrealizowania płatności środki (do wyboru mamy ING Bank Śląski, mBank, Santander Bank, Bank Pekao, Getin Bank, Noble Bank, Idea Bank, Credit Agricole, Alior Bank, Bank Nowy BFG S.A. Millennium Bank, Citi Handlowy, BOŚ Bank, BNP Paribas, Bank Pocztowy, Plus Bank, SGB, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Nest Bank i Envelo Bank). Następnie, po kliknięciu w pomarańczowy przycisk „Zapłać”, zostaniemy przekierowani na stronę uprzednio wybranego banku, gdzie po zalogowaniu się do swojego konta bankowego pozostanie już tylko zatwierdzić płatność.

Jeśli całość zostanie zrealizowana prawidłowo, w obu przypadkach (niezależnie od tego, czy wykonaliśmy przelew natychmiastowy, czy skorzystaliśmy z kodu BLIK) zostaniemy z powrotem przeniesieni na stronę naszego sklepu internetowego, gdzie ujrzymy potwierdzenie złożenia zamówienia (to samo potwierdzenie zostanie wysłane na podany w zamówieniu adres e-mail).

Najczęściej zadawane pytania do płatności Imoje

  1. Czy skorzystanie z Imoje wiąże się z dodatkowymi kosztami?
    Tak – skorzystanie z Imoje wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 0,59% wartości zamówienia, tj. wartości produktów w koszyku (bez wliczania kosztów dostawy).
  2. Czy muszę posiadać konto w ING Banku Śląskim aby skorzystać z Imoje?
    Nie – aby skorzystać z Imoje nie musisz posiadać konta w ING Banku Śląskim. Podobnie jak w przypadku innych konkurencyjnych opcji, np. PayU, Przelewy24 czy DotPay, za którymi stoją firmy, które stworzyły te rozwiązania, tak i w tym przypadku ING Bank Śląski jest jedynie twórcą systemu Imoje. Co więcej, nasz sklep internetowy oferuje dwie metody płatności za pomocą Imoje, tj. skorzystanie z kodu BLIK (z dowolnego banku, który umożliwia wygenerowanie kodu) oraz wykonanie przelewu natychmiastowego (z następujących banków: ING Bank Śląski, mBank, Santander Bank, Bank Pekao, Getin Bank, Noble Bank, Idea Bank, Credit Agricole, Alior Bank, Bank Nowy BFG S.A. Millennium Bank, Citi Handlowy, BOŚ Bank, BNP Paribas, Bank Pocztowy, Plus Bank, SGB, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Nest Bank lub Envelo Bank).
  3. Dlaczego naliczana jest dodatkowa opłata za usługi Imoje?
    Opłata jest naliczana przez dostawcę metody płatności (Imoje) i wiąże się z obsługą transakcyjną. Wszystkie dostępne na rynku rozwiązania umożliwiające natychmiastowe płatności są nierozłącznie związane z dodatkowymi kosztami, które najczęściej wynoszą 1-2% wartości zamówienia. W przypadku naszego sklepu internetowego płatności Imoje pobierają jedynie 0,59% wartości zamówienia, co stanowi jedno z najtańszych rozwiązań – o ile nie najtańsze – dostępnych wśród dealerów metali szlachetnych.
  4. Co zrobić, gdy płatność Imoje nie zostanie zrealizowana?
    Jeśli w trakcie dokonywania płatności napotkasz jakiekolwiek trudności techniczne i ostatecznie nie ukończysz procesu, nie martw się – nic straconego! Tuż po kliknięciu przycisku „Potwierdź zamówienie” w naszym sklepie internetowym, a bezpośrednio przed przekierowaniem na bramkę płatności, na podany w zamówieniu adres e-mail zostaną wysłane dwie wiadomości: „Potwierdzenie zamówienia (…)” nadane od nas, zawierające wszystkie szczegóły transakcji, w tym m.in. jej numer, wybrane produkty czy należną nam kwotę, a także „Sprawdź status płatności” nadane od Imoje, gdzie znajdziesz m.in. możliwość powrotu do bramki płatniczej i tym samym ponowienie płatności. Gdyby proces nadal nie mógł zostać ukończony za pomocą Imoje, możesz po prostu wykonać standardowy przelew bankowy, tj. zlecić przelew ręcznie za pośrednictwem swojej bankowości internetowej – w załączniku do wysłanego przez nas „Potwierdzenia zamówienia” znajdziesz numery naszych rachunków bankowych. W takiej sytuacji warto dodatkowo skontaktować się z nami i przekazać informację, że płatność Imoje nie została zrealizowana, ale zamówienie zostało opłacone w tradycyjny sposób.

Potwierdzenie płatności Imoje ING w Tavex

Powrót do płatności Imoje ING w Tavex

Jak działa metoda płatności Imoje w Tavex?

Poniżej prezentujemy kilka hipotetycznych przykładów, żeby lepiej zobrazować mechanizm działania Imoje.

Przykład 1.

Pan Jan chciał nabyć sztabkę złota Tavex o wadze 1 grama. W momencie dodania produktu do koszyka sztabka kosztowała dokładnie 246,00 PLN.

Po uzupełnieniu informacji niezbędnych do realizacji transakcji Jan zdecydował, że sztabkę odbierze osobiście w wybranym przez siebie oddziale, dzięki czemu nie zapłaci za dostawę produktu, a dodatkowo, że skorzysta z metody płatności Imoje. W związku z tym na ostatnim etapie składania zamówienia zaznaczył opcję „Przelew natychmiastowy z Imoje”. W tym momencie Jan w widocznym w kolumnie po prawej stronie „Podsumowaniu zamówienia” zauważył, że dodatkowa opłata transakcyjna dla Imoje wyniesie tylko 1,45 PLN!

Oznacza to, że finalna kwota za całość zamówienia, którą zapłacił, to 247,45 PLN.

Dodatkowa opłata transakcyjna 0,59% Imoje ING w Tavex

Przykład 2.

Pani Anna zaplanowała tygodniowy urlop w Chorwacji, w związku z którym potrzebowała nabyć lokalną walutę – zapadła decyzja o zakupie 1500 kun chorwackich. W momencie dodania waluty do koszyka za 1500 HRK przyszłoby zapłacić dokładnie 948,00 PLN. Zamówienie miało jednak zostać dostarczone za pomocą firmy kurierskiej pod wskazany adres, w związku z czym do kwoty zamówienia należało doliczyć koszt dostawy w wysokości 20,00 PLN, co razem dało 968,00 PLN.

Ponieważ Annie bardzo zależało na czasie i chciała mieć pewność, że jej przelew dotrze do nas natychmiastowo, zdecydowała się skorzystać z płatności za pomocą Imoje. Po zaznaczeniu odpowiedniej opcji zauważyła, że za tę usługę dopłaci zaledwie 5,59 PLN – to dlatego, że opłata transakcyjna w wysokości 0,59% została naliczona od wartości produktów w koszyku (czyli 948,00 PLN za zakup 1500 HRK), a nie od kwoty uwzględniającej również koszt dostawy (w tym przypadku 968,00 PLN).

Ostateczna kwota, jaką Anna zapłaciła za całe zamówienie, to 973,59 PLN (948,00 + 20,00 + 5,59 [PLN]).

Przykład 3.

Jak każdego miesiąca, pan Zygmunt zamówił Złotego Austriackiego Dukata, aby regularnie powiększać swój „złoty” portfel inwestycyjny. W momencie dodania produktu do koszyka moneta kosztowała dokładnie 845,00 PLN.

Tym razem Zygmunt postanowił, że monetę zamówi do punktu odbioru w pobliskim sklepie Żabka – tak, aby mógł wygodnie odebrać paczkę wieczorem po pracy – a dodatkowo, że za zamówienie zapłaci kodem BLIK i tym samym skorzysta z płatności Imoje. Dostawa kosztowała 20,00 PLN, natomiast dodatkowa opłata Imoje w wysokości 0,59% ceny monety wyniosła jedynie 4,99 PLN.

Cała transakcja wyniosła Zygmunta 869,99 PLN.