DOSTAWA
Podczas składania zamówienia w naszym sklepie internetowych możecie Państwo wybrać dostawę do placówki pocztowej lub odebrać je osobiście w jednej z naszych placówek w Warszawie.
Dostawa za pośrednictwem Pocztex: po otrzymaniu płatności za zamówienie produkty zostaną wysłane w przeciągu 24 godzin. Dostawa zwykle zajmuje od 1-3 dni roboczych.
Odbiór osobisty: zapraszamy Państwa do odwiedzenia naszych placówek i osobistego odebrania zamówionych produktów tego samego dnia, w którym otrzymacie Państwo potwierdzenie otrzymania przez nas Państwa przelewu. W obu wypadkach do odebrania zamówionych produktów niezbędny będzie ważny dokument tożsamości.
UBEZPIECZENIE
Przesyłka o wartości do 50000 zł jest w pełni ubezpieczona przez firmę Pocztex. W przypadku przesyłek o wyższej wartości mogą Państwo wykupić dodatkowe ubezpieczenie. Koszt ubezpieczenia to 0,2% wartości zamawianych produktów. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia ubezpieczonej przesyłki, Tavex Sp. z o.o. ponownie prześle Państwu zamówione produkty lub dokona zwrotu zapłaconej gotówki. Ubezpieczenie obejmuje wyłącznie czas kiedy produkty są przewożone i traci ważność w momencie potwierdzenia przez Klienta odebrania przesyłki.
OPAKOWANIE
Produkty przewożone są w zamkniętym opakowaniu zabezpieczającym. Umieszczone w dyskretnym nieoznakowanym opakowaniu zawierającym dodatkowe wypełnienie chroniące przed uszkodzeniami.
ŚLEDZENIE PRZESYŁKI
Od momentu spakowania przesyłki z Państwa zamówieniem możliwe jest jej śledzenie za pomocą przesłanego na podany w zamówieniu adres e-mail numeru śledzenia. Aby odnaleźć swoją przesyłkę, należy wejść na stronę Pocztex następnie skorzystać z narzędzia śledzenia przesyłek. W narzędziu śledzenia przesyłek wystarczy podać przesłany przez Tavex na Państwa adres e-mail numer przesyłki, aby wyświetlić proces transportu Państwa paczki.
OPÓŹNIENIA
Opóźnienie może wystąpić w przypadku, jeżeli zapas zamówionego przez Państwa produktu został wyprzedany. W takim wypadku firma Tavex skontaktuje się z Państwem za pośrednictwem podanego w zamówieniu adresu e-mail, aby poinformować o szczegółach dostawy zamówienia.
KOSZTY PRZESYŁKI
Koszty przesyłek doręczanych na terenie Polski wynoszą:
dla przesyłek “waluta z dostawą do domu” – 20 zł
dla przesyłek złota i srebra inwestycyjnego – 30 zł
Jeżeli życzycie sobie Państwo, aby zamówione przez Państwa produkty zostały dostarczone do innego kraju, prosimy o telefoniczne skontaktowanie się z nami przed złożeniem zamówienia pod numerem +48 22 114 00 20 lub za pomocą poczty elektronicznej email tavex@tavex.pl, aby uzyskać szczegółową informację o cenach i warunkach realizacji takiego zamówienia.