Stwórz nowe powiadomienie cenowe

Ogólne zasady i warunki handlowe

Zamawiając produkty na stronie www.tavex.pl klient akceptuje poniższe warunki handlowe.

ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ

Złożenie zamówienia na stronie www.tavex.pl jest traktowane jako zamiar zakupu określonego produktu w cenie podanej na stronie. Po złożeniu zamówienia klient automatycznie otrzyma fakturę za zamówione produkty, a następnie będzie miał możliwość dokonania płatności z tytułu faktury. Płatność musi być wykonana z konta osoby składającej zamówienie.

Pieniądze za złożone zamówienie muszą zostać przelane w dzień roboczy w przeciągu jednej godziny od złożenia zamówienia. W okresie dni wolnych od pracy oraz świąt państwowych (podczas przerw w pracy banków) wszystkie przelewy zlecone przed godziną 8.00 w pierwszym dniu roboczym są uznawane za wykonane w określonym wyżej limicie czasowym.

DOSTAWA

Zamówienie zostanie sfinalizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy Tavex.

Przesyłka zostanie przygotowana i wysłana niezwłocznie po zaksięgowaniu.

Jeżeli wpłata zostanie zaksięgowana przed godziną 16tą, dostawa nastąpi w następnym dniu roboczym. W przeciwnym przypadku zamówienie zostanie dostarczone w następnym lub kolejnym dniu roboczym.

Przesyłki wysyłane są wyłącznie „do rąk własnych”, co oznacza, że może je odebrać tylko osoba, która zamówiła i zapłaciła za towar.

Podane ceny dostawy stosują się wyłącznie do przesyłek dostarczanych na terenie Polski.

ODBIÓR OSOBISTY

Po wykonaniu przelewu na konto Tavex klient może odebrać zamówiony produkt w wybranym punkcie odbioru. Jeżeli zamówiony produkt będzie niedostępny w wybranej placówce firma Tavex skontaktuje się z Państwem w celu określenia warunków dostawy.

Odbioru zamówienia może dokonać wyłącznie osoba, która zamówiła i zapłaciła za towar lub posiadająca notarialnie poświadczone upoważnienie zamawiającego.

Odbierający musi przedstawić dokument tożsamości w celu identyfikacji.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

Klient ma prawo do anulowania zamówienia do momentu dokonania płatności na konto Tavex.

Zamówienie zostanie automatycznie anulowane w przypadku, gdy klient nie dokona przelewu środków za wystawioną fakturę w czasie 1 godziny od złożenia zamówienia.

Tavex zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia w przypadku, gdy sprzedaż zamówionych produktów jest niemożliwa ze względu na nadzwyczajne okoliczności i w takim wypadku dokona natychmiastowego zwrotu środków wpłaconych przez klienta za zamówienie, które nie będzie realizowane.

Potencjalnymi przyczynami do anulowania zamówienia są:

  • Awaria systemu informatycznego powodująca nieprawidłowości w danych dotyczących cen produktów oraz stanów magazynowych,
  • Problemy z dostawą – w przypadku, gdy zamówiony towar nie zostanie dostarczony zgodnie z terminem.
  • Nadzwyczajne sytuacje na rynku światowym powodujące znaczące zmiany cen złota.

W przypadku anulowania zamówienia z powyższych przyczyn Tavex skontaktuje się z Klientem, aby określić warunki zwrotu środków przelanych przez klienta na konto Tavex w związku z anulowanym zamówieniem.

WALUTA ORAZ KURSY WALUT

Wszystkie ceny podane na stronie www.tavex.pl są podawane w walucie Polski złoty (PLN). W przypadku chęci złożenia zamówienia w walucie innej niż złoty prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 114 00 20 lub za pośrednictwem e-maila: tavex@tavex.pl w celu określenia aktualnych kursów walut oraz pozostałych warunków handlowych.

DANE KLIENTÓW

Firma Tavex wymaga od Klientów podania danych, które będą wykorzystywane w przypadku konieczności skontaktowania się z Klientem, a także do informowania Klienta o kwestiach dotyczących złożonego zamówienia oraz dokonania szczegółowych ustaleń związanych ze złożonym zamówieniem.

Na przykład, jeżeli wybrany przez Klienta punkt odbioru okaże się niedostatecznie zaopatrzony podanie danych kontaktowych pozwoli firmie Tavex na przekazanie Klientowi informacji o terminie dostawy lub zaproponowanie innego punktu odbioru zamówionych produktów, oszczędzając w ten sposób czas Klienta.

Firma Tavex zobowiązuje się do nieprzekazywania danych podanych przez Klientów podmiotom trzecim.

PYTANIA

Na wszystkie Państwa pytania dotyczące korzystania z naszego sklepu internetowego www.tavex.pl z przyjemnością odpowiemy pod numerem telefonu +48 22 114 00 20 lub poprzez adres e-mail: tavex@tavex.pl.