Podczas składania zamówienia w naszym sklepie internetowym – na etapie uzupełniania szczegółów dotyczących realizacji transakcji – należy wskazać preferowaną przez siebie formę dostawy. Produkty możemy do Ciebie doręczyć na kilka sposobów lub możesz odebrać je osobiście w wybranym oddziale.
Dostawa wysyłkowa
Aktualnie oferujemy łącznie aż 6 metod dostaw wysyłkowych, do których należą:
- Pocztex PUNKT (Żabka, Ruch i inne);
- Pocztex KURIER;
- InPost KURIER;
- InPost PACZKOMAT;
- List polecony priorytetowy;
- Konwój indywidualny CHL.
Dostępność określonej metody dostawy wysyłkowej dla konkretnego zamówienia jest uzależniona od zawartości koszyka zakupowego, tj. od rodzaju zamawianych produktów oraz ich wartości.
Odbiór osobisty
Jeśli nie chcesz skorzystać z możliwości dostarczenia produktów za pośrednictwem przewoźnika, możesz odebrać je osobiście w wybranym oddziale.
Nasze salony znajdują się w Gdyni, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu – dokładne adresy, wskazówki dojazdu, godziny otwarcia i numery poszczególnych oddziałów znajdziesz w zakładkach „Szczegółowe informacje” na podstronie „Kontakt”.
Dostawa za granicę
Obecnie nie ma możliwości dostarczenia zamówienia za granicę – doręczenia realizujemy tylko na terenie Polski.
Dostawa „za pobraniem”
Obecnie nie ma możliwości dostarczenia zamówienia „za pobraniem”.
Jeśli rozważasz dostawę za pobraniem, ponieważ masz obawy odnośnie dokonania przedpłaty za produkty lub ich doręczenia za pośrednictwem przewoźnika, proponujemy kontakt z naszym Zespołem ds. Wsparcia Klienta, który odpowie na wszystkie Twoje pytania i postara się rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie bezpieczeństwa płatności oraz wysyłki.