W przypadku dostawy wysyłkowej, po przekazaniu przez nas paczki przewoźnikowi, na podany w zamówieniu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie nadania wraz z numerem przesyłki oraz linkiem umożliwiającym śledzenie jej trasy.
Błędny numer przesyłki lub nieprawidłowo działający odnośnik
Gdyby numer przesyłki otrzymany w wiadomości wydawał się błędny lub odnośnik do jej śledzenia nie działał prawidłowo, np. odsyłał do złej strony albo pokazywał brak informacji o przesyłce, możesz samodzielnie sprawdzić status paczki korzystając z następujących narzędzi:
- Monitoring Pocztex – w przypadku wyboru opcji „Pocztex PUNKT (Żabka, Automat i inne)”, „Pocztex KURIER” lub „List polecony priorytet”;
Niezależnie od narzędzia, aby dowiedzieć się, na jakim etapie doręczenia znajduje się przesyłka, wystarczy wkleić jej numer i zatwierdzić wyszukiwanie.
Prosimy mieć na uwadze, że systemy informatyczne przewoźników aktualizują dane z różnym opóźnieniem i tuż po otrzymaniu od nas wiadomości link do śledzenia może jeszcze nie być aktywny. Nie oznacza to jednak, że paczka nie została nadana lub że pojawił się problem z przesyłką. Wystarczy ponowić próbę śledzenia po pewnym czasie – w dni robocze opcja monitoringu Twojej przesyłki powinna rozpocząć prawidłowe funkcjonowanie w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji o przekazaniu paczki do doręczenia.
Brak numeru przesyłki lub odnośnika do śledzenia w wiadomości
Jeśli wiadomość o przekazaniu przez nas paczki przewoźnikowi omyłkowo nie będzie zawierać numeru przesyłki lub odnośnika do jej śledzenia, sugerujemy kontakt z naszym Zespołem ds. Wsparcia Klienta, który postara się jak najszybciej przekazać Ci prawidłowe informacje na temat statusu realizacji zamówienia.