Stwórz nowe powiadomienie cenowe

Złoto dla każdego | Kampania reklamowa Tavex

Autorem artykułu jest Dagmara Mierzejek – opublikowano w kategorii Publikacje medialne dnia 26.09.2024
Cena złota (XAU-PLN)
10622,80 PLN/oz
  
+ 77,90 PLN
Cena srebra (XAG-PLN)
126,06 PLN/oz
  
+ 1,59 PLN
Złoto dla każdego - kampania reklamowa Tavex

 

3, 2, 1… kamera i akcja! Za nami realizacja największego dotychczas projektu w historii Tavex – spotu reklamowego, którego głównym celem jest budowanie przekonania, że inwestycja w złoto to inwestycja dla każdego. 

 

Złoto dla każdego

„Najnowsza kampania Tavex „Złoto dla każdego„, skonstruowana wokół intrygującego spotu inspirowanego filmowo, jest skupiona na przedstawieniu uniwersalności i ponadczasowości inwestycji w fizyczne złoto. Edukacyjny walor i przybliżenie kruszcu wszystkim potencjalnym inwestorom jest wpisane we wszystkie działania marki – od tych stricte edukacyjnych, przez ciągły rozwój oferty i kończąc na lokalizacjach w najlepszych galeriach handlowych udostępniając nasze usługi w komfortowych warunkach. Niezwykle istotne dla nas pokazanie również niezmiennego szacunku do naszych klientów w postaci materiałów reklamowych, które są ciekawe, intrygujące i nienachalne” – tak Aleksander Pawlak, Prezes Zarządu Tavex, skomentował najnowszą kampanię reklamową. 

Sztabki złota Tavex
Sztabki złota o masie 1 g oraz 0,25 g złota, to inwestycja na każdą kieszeń.

Spot powstał we współpracy z Papaya Films w ramach konkursu Papaya New Directors w reżyserii Jana Dybusa – przedstawiciela nowego pokolenia twórców, wychowanego na krótkich i dynamicznych historiach, ale jednocześnie fana klasyków. Głównym celem spotu było ukazanie inwestycji w złoto w zupełnie nowym świetle, obalając stereotyp, że jest to lokata kapitału zarezerwowana wyłącznie dla osób, które dysponują dużym kapitałem. Premiera spotu miała miejsce podczas 49. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, którego firma Tavex została oficjalnym partnerem.

„Spot reklamowy firmy Tavex to doskonały przykład, jak skutecznie połączyć edukację finansową z rozrywką, budując jednocześnie pozytywny i autentyczny wizerunek marki. Zamiast nachalnej sprzedaży produktu, Tavex postawił na przekaz, z którym odbiorcy mogą się utożsamiać – obalając stereotypy na temat inwestowania w złoto i pokazując, że jest ono dostępne dla każdego, bez względu na budżet. Dodatkowo, współpraca z Papaya Films i udział w konkursie Papaya New Directors to dowód na to, że marka stawia na innowacyjność, przyciągając uwagę młodszych pokoleń. Wspieranie inicjatyw młodych twórców jest spójne z codzienną działalnością firmy – aktywnie inwestuje ona w rozwój młodych talentów, które licznie zatrudnia i wspiera na ich zawodowej ścieżce. Takie działania są niezwykle wartościowe z punktu widzenia budowania wizerunku i strategii komunikacyjnej” – wskazuje Aneta Gałka, PR Director w Brief Me.

Jeśli umiesz liczyć, licz na siebie – już dziś zainwestuj w bezpieczną przyszłość… aby w odróżnieniu od bohaterów spotu nie musieć liczyć na spadek po bogatym krewnym! Do zobaczenia w kinach… i nie tylko!

Możesz chcieć również przeczytać