Weryfikacja tożsamości przy odbiorze osobistym
W przypadku odbioru osobistego produktów w wybranym oddziale poprosimy o okazanie ważnego dokumentu tożsamości*. Jest to konieczne, ponieważ jako sprzedawca musimy mieć pewność, że zamówienie odbiera uprawniona do tego osoba. Ponadto, w przypadku zakupu złota inwestycyjnego, możemy poprosić o podanie numeru PESEL lub serii i numeru dokumentu tożsamości, co jest dopełnieniem ustawowego obowiązku* prowadzenia ewidencji dostaw złota.
Weryfikacja tożsamości przy zamówieniach o wartości min. 15 000 EUR
Jeśli zamówisz złoto inwestycyjne o wartości 15 000 EUR lub większej, konieczna będzie dodatkowa weryfikacja** przez pracownika podanych przez Ciebie danych osobowych – oznacza to sprawdzenie zgodności Twojego imienia, nazwiska oraz numeru PESEL lub serii i numeru dokumentu tożsamości z wybranym dokumentem tożsamości.
W przypadku odbioru osobistego produktów w wybranym oddziale poprosimy o okazanie ważnego dokumentu tożsamości*. Jeśli zdecydujesz się na dostawę wysyłkową, warunkiem rozpoczęcia realizacji transakcji będzie dosłanie nam skanu ów dokumentu..
* Oświadczenie danych osobowych to obowiązek ustawowy, który wynika z art. 125 pkt. 1. i 2. Ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
** Dodatkowa weryfikacja oświadczonych danych osobowych z dokumentem tożsamości przy transakcjach ponadprogowych to dopełnienie obowiązku Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.