Jeśli realizacja zamówienia internetowego zawiodła Cię na którymkolwiek etapie – od momentu zapoznania się z ofertą, przez złożenie zamówienia, aż po otrzymanie produktów – wyślij nam wiadomość na adres e-mail kontakt@tavex.pl, w tytule wpisując „Reklamacja” wraz z numerem zamówienia, np. „Reklamacja 998877”.
W treści wiadomości maksymalnie szczegółowo opisz przebieg całego procesu, następnie wskaż te elementy, które według Ciebie wymagają uwagi oraz zaproponuj rozwiązania, które sprawią, że uznasz reklamację za skuteczną, a przebieg zamówienia – po uwzględnieniu poprawy kluczowych kwestii – za zadowalający.
Produkt jest uszkodzony lub nie spełnia oczekiwań
W przypadku zamówień internetowych zwyczajowo staramy się wysyłać produkty nowe oraz pochodzące z aktualnego rocznika, tak aby unikać sytuacji, w których możesz mieć zastrzeżenia co do stanu otrzymanego produktu. Zwracamy również szczególną uwagę na sposób, w jaki odbywa się ich pakowanie w celu doręczenia. Mając jednak na uwadze fakt, iż w naszej działalności prowadzimy także skup metali szlachetnych, jak również, że srebrne monety bulionowe są przez nas sprzedawane w ramach VAT-marży, sporadycznie może zdarzyć się, iż produkty będą pochodziły z ubiegłych lat produkcji – nie ma to jednak żadnego wpływu na ich wartość inwestycyjną.
Mimo to, jeśli po odebraniu przesyłki stwierdzisz, że otrzymane zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, np. moneta posiada mikrorysę czy „nieodpowiedni” rok produkcji, masz możliwość wymiany produktu w dowolnie wybranym oddziale* i w dogodnym dla siebie terminie. Podkreślamy jednak, że ze względu na konieczność weryfikacji towaru, wymiana może odbyć się jedynie stacjonarnie, tj. nie ma możliwości jej realizacji na odległość np. za pomocą kuriera. Informujemy również, iż „zamówienie niespełniające oczekiwań” nie uprawnia do odstąpienia od takowego – w tym wypadku rezygnacja nie jest możliwa.
* Przed podjęciem decyzji o wizycie w naszym salonie celem wymiany produktów uprzejmie prosimy o otworzenie procesu reklamacji poprzez wysłanie wiadomości na podany wyżej adres e-mail oraz załączenie zdjęć produktów wyraźnie przedstawiających ich wady. W trakcie spotkania w oddziale zalecamy mieć przy sobie dowód zakupu, np. fakturę dołączoną do przesyłki lub przynajmniej sam numer reklamowanego zamówienia, a także dokument tożsamości, np. dowód osobisty lub paszport, celem jego okazania i weryfikacji właściciela produktów oraz osoby składającej reklamację, ponieważ naturalnie musi to być ta sama osoba.