Każda paczka, która została przekazana przewoźnikowi do doręczenia, jest przez nas ubezpieczona* na jej pełną wartość. Oznacza to, że decydując się na dostawę wysyłkową Twoje produkty i pieniądze będą bezpieczne.
Jeśli przewoźnik będzie zwlekać z doręczeniem Ci przesyłki względem deklarowanego czasu realizacji dla wybranej metody dostawy, niezwłocznie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli podjąć interwencję i ustalić, gdzie znajduje się paczka oraz kiedy należy spodziewać się jej otrzymania. Jeśli ostatecznie przesyłka do Ciebie nie dotrze, ponieważ z winy naszej lub przewoźnika zostanie nam zwrócona albo zostanie stwierdzone jej zaginięcie – co praktycznie się nie zdarza – skontaktujemy się z Tobą proponując ponowną wysyłkę produktów, ich odbiór osobisty w oddziale lub anulowanie zamówienia i zwrot zapłaconych środków, bez ponoszenia przez Ciebie dodatkowych kosztów.
* Uwaga! Ubezpieczenie, o którym tu mowa, obejmuje wyłącznie okres, w którym paczka jest w posiadaniu przewoźnika i tym samym traci ważność w momencie skutecznego doręczenia pod wskazany adres.