Stwórz nowe powiadomienie cenowe
Cennik złota inwestycyjnego, srebra, platyny
Utwórz nowego bota cenowego
+ -
Utwórz nowego bota cenowego
Podsumowanie botów cenowych

Możesz anulować działanie Tavex PriceBot w dowolnym momencie i nie będziesz pieniężnie zobligowany jeśli bot złoży automatyczne zamówienie.

Cennik złota inwestycyjnego, srebra, platyny

Pracując na miano najlepszego dealera złota inwestycyjnego, srebra i walut w Polsce, każdego dnia zespół Tavex stara się oferować klientom możliwie najbardziej atrakcyjne ceny. Zakupy u nas to sama przyjemność, co potwierdzają praktycznie same pozytywne opinie w internecie. Dla jeszcze większej wygody przeglądania oferty, na tej podstronie zebraliśmy wszystkie ceny w jednym miejscu, tworząc aktualny cennik złota i srebra. Nie musisz już przechodzić pomiędzy poszczególnymi kategoriami, aby na bieżąco monitorować oferowane przez nas produkty – cennik złota 2024 ułatwi Ci to zadanie!

Cennik złota – aktualne ceny

Jeśli chcesz, możesz porównać ceny złota 2024 z historycznymi wykresami cen złota i srebraZapewniamy absolutnie pełną dostępność wszystkich produktów posiadanych w ofercie – zamów z wysyłką kurierem w 24 h lub odbierz osobiście!

ZOBACZ OFERTĘ ZŁOTA INWESTYCYJNEGO

Aktualizacja: 8 min temu





Czas realizacji

Proces i czas realizacji każdego zamówienia różnią się w zależności od wyboru preferowanej przez siebie formy dostawy.

Dostawa wysyłkowa

Proces realizacji zamówienia w przypadku dostawy wysyłkowej składa się z dwóch etapów: wysyłki oraz doręczenia.

Wysyłka zamówienia, która obejmuje skompletowanie produktów, ich odpowiednie spakowanie oraz przekazanie przewoźnikowi w celu doręczenia, następuje już w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatności na naszym koncie i odnotowania tej wpłaty w naszym wewnętrznym systemie transakcyjnym. Wysyłka odbywa się tylko w dni robocze, co oznacza, że zamówienie złożone w sobotę lub niedzielę zostanie nadane najwcześniej w poniedziałek, a jeśli poniedziałek będzie dniem wolnym od pracy – w pierwszy dzień roboczy.

Aktualnie czasy**, w jakich przewoźnicy powinni dostarczyć przesyłkę, licząc od momentu przekazania jej przez nas, kształtują się następująco:

  • Pocztex PUNKT (Żabka, Automat i inne) – następny dzień roboczy;
  • Pocztex KURIER – następny dzień roboczy;
  • ORLEN Paczka – następny dzień roboczy;
  • List polecony priorytetowy – od 3 do 5 dni roboczych;
  • Konwój indywidualny CHL – w uprzednio ustalony dzień.

O tym, że produkty zostały do Ciebie wysłane, poinformujemy Cię w osobnej wiadomości, która zostanie wysłana na podany w zamówieniu adres e-mail.

Odbiór osobisty

Proces realizacji zamówienia w przypadku odbioru osobistego w wybranym oddziale składa się z dwóch etapów: przygotowania oraz wizyty w oddziale.

Jeśli wybrany oddział posiada zapasy wymagane do zrealizowania zamówienia, przygotowanie produktów następuje w ciągu 24 godzin* od zaksięgowania płatności na naszym koncie i odnotowania tej wpłaty w naszym wewnętrznym systemie transakcyjnym.

Gdy stany magazynowe wybranego oddziału okażą się niewystarczające, wysyłka potrzebnych produktów nastąpi już w ciągu 24 godzin** od zaksięgowania płatności na naszym koncie i odnotowania tej wpłaty w naszym wewnętrznym systemie transakcyjnym. Wysyłka uzupełniająca do oddziału odbywa się tylko w dni robocze, co oznacza, że produkty zamówione w sobotę lub niedzielę, których brakuje w wybranym oddziale, zostaną nadane najwcześniej w poniedziałek, a jeśli poniedziałek będzie dniem wolnym od pracy – w pierwszy dzień roboczy. Czas doręczenia do oddziału również jest taki sam, jak w przypadku dostawy wysyłkowej.

O tym, że produkty zostały dla Ciebie przygotowane, poinformujemy Cię w osobnej wiadomości, która zostanie wysłana na podany w zamówieniu adres e-mail. Odbioru osobistego możesz dokonać w dowolnie wybranym przez siebie momencie – dokładne adresy, wskazówki dojazdu oraz godziny otwarcia poszczególnych oddziałów sprawdzisz w zakładkach „Szczegółowe informacje” na podstronie Kontakt.

** Prosimy pamiętać, że o ile czas zdefiniowanej tu wysyłki jest w większości przypadków zależny od nas, o tyle czas samego doręczenia zależy od wybranej metody dostawy oraz konkretnego przewoźnika obsługującego dany rejon, na co nie mamy żadnego wpływu.

Metody dostawy

Podczas składania zamówienia w naszym sklepie internetowym – na etapie uzupełniania szczegółów dotyczących realizacji transakcji – należy wskazać preferowaną przez siebie formę dostawy. Produkty możemy do Ciebie doręczyć na kilka sposobów lub możesz odebrać je osobiście w wybranym oddziale.

Dostawa wysyłkowa

Aktualnie oferujemy kilka metod dostaw wysyłkowych, do których należą:

  • Pocztex PUNKT (Żabka, Automat i inne);
  • Pocztex KURIER;
  • ORLEN Paczka;
  • List polecony priorytetowy;
  • Konwój indywidualny CHL.

Dostępność określonej metody dostawy wysyłkowej dla konkretnego zamówienia jest uzależniona od zawartości koszyka zakupowego, tj. od rodzaju zamawianych produktów oraz ich wartości patrz Limity dostawy.

Konwój indywidualny CHL

Przy wyborze tej metody dostawy możesz liczyć na najwyższe standardy bezpieczeństwa — w tym wypadku niezbędne będzie podanie numeru dowodu osobistego, na podstawie którego konwojenci zweryfikują odbiorcę i przekażą zamówienie do rąk własnych. Data dostawy ustalana jest indywidualnie z firmą CHL.

Odbiór osobisty

Jeśli nie chcesz skorzystać z możliwości dostarczenia produktów za pośrednictwem przewoźnika, możesz odebrać je osobiście w wybranym oddziale.

Nasze salony znajdują się w Gdyni, Gdańsku, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu – dokładne adresy, wskazówki dojazdu, godziny otwarcia i numery poszczególnych oddziałów znajdziesz w zakładkach „Szczegółowe informacje” na podstronie Kontakt.

Dostawa za granicę

Obecnie nie ma możliwości dostarczenia zamówienia za granicę – doręczenia realizujemy tylko na terenie Polski.

Dostawa „za pobraniem”

Obecnie nie ma możliwości dostarczenia zamówienia „za pobraniem”.

Jeśli rozważasz dostawę za pobraniem, ponieważ masz obawy odnośnie dokonania przedpłaty za produkty lub ich doręczenia za pośrednictwem przewoźnika, proponujemy kontakt z naszym Zespołem ds. Wsparcia Klienta, który odpowie na wszystkie Twoje pytania i postara się rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie bezpieczeństwa płatności oraz wysyłki.

Ubezpieczenie

Każda paczka, która została przekazana przewoźnikowi do doręczenia, jest przez nas ubezpieczona* na jej pełną wartość. Oznacza to, że decydując się na dostawę wysyłkową Twoje produkty i pieniądze będą bezpieczne.

Jeśli przewoźnik będzie zwlekać z doręczeniem Ci przesyłki względem deklarowanego czasu realizacji dla wybranej metody dostawy, niezwłocznie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli podjąć interwencję i ustalić, gdzie znajduje się paczka oraz kiedy należy spodziewać się jej otrzymania. Jeśli ostatecznie przesyłka do Ciebie nie dotrze, ponieważ z winy naszej lub przewoźnika zostanie nam zwrócona albo zostanie stwierdzone jej zaginięcie – co praktycznie się nie zdarza – skontaktujemy się z Tobą proponując ponowną wysyłkę produktów, ich odbiór osobisty w oddziale lub anulowanie zamówienia i zwrot zapłaconych środków, bez ponoszenia przez Ciebie dodatkowych kosztów.

* Uwaga! Ubezpieczenie, o którym tu mowa, obejmuje wyłącznie okres, w którym paczka jest w posiadaniu przewoźnika i tym samym traci ważność w momencie skutecznego doręczenia pod wskazany adres.

Sprawdź inne odpowiedzi
Zespół ds. Wsparcia Klienta

Zadzwoń pod numer +48 22 114 00 20
Wyślij e-mail:kontakt@tavex.pl
Lub napisz na czacie
Znajdź najbliższe biuro